تو کـــجا و من کـــجا ...؟!!
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, :: 23:20 ::  نويسنده : reza

   حواســــم را هرکـــجا که پــرت می کـــنم

 

باز هـــم کـــنار تـــو می افتد !


تو آنجـــا

 

 و من اینجــــا ...

 

انگــار همه راست می گفـتـنـد :

 

  تو کـــجا و من کـــجا ...؟!!



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

سهیلا
ساعت15:43---26 آذر 1393
گاهی باید یه نقطه بزاری . . .
باز شروع کنی. . .
باز بخندی . . . باز بجنگی . . .
باز بیُفتی و محکمتر پاشی . . .
گاهی باید یه لبخندِ خوشگل به همه تلخی ها بزنی . . .
و بگـی . . .
مرســــــــــی که یادم دادین
جز خودم هیچ کسی به دادم نمیرسه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان